A saját szervezeti akadémia minden jól teljesítő cég - kkv, nagyvállalat vagy állami intézmény - kulcsa!

"Egy jól teljesítő szervezet mindig telibe talál!" (Ken Blanchard - Vezetés magasabb szinten. Eredményesség emberközpontú módszerekkel)

 

A cég saját (belső) képzési központjának, azaz saját szervezeti akadémiájának a kialakítása sok-sok előnnyel jár. Ez minden jól teljesítő szervezet kulcsa.

A jól teljesítő szervezetben a munkatársakat bevonják; az információt megosztják; van vonzó jövőkép; folyamatos a tanulás; ösztönző struktúrák és mérések támogatják a fejlődést.


Szakértőnk szerint a megfelelően megtervezett és működtetett
saját szervezeti akadémia segítségével folyamatosan fókuszban
tartható a jól teljesítő szervezet három célja
:

a preferált szolgáltató, a preferált munkáltató és a preferált befektetés.
(vö. Ken Blanchard: Vezetés magasabb szinten.
Eredményesség emberközpontú módszerekkel - Cége jól teljesít?) 
 
 

Mit értünk szervezeti akadémián?*

A szervezeti akadémia a cég, intézmény fejlődését elősegítő saját szervezetfejlesztési és képzési szisztéma. Külső és belső érintetteknek is nyújthat fejlődési lehetőséget. Célja a szervezetfejlesztés a munkatársak, az ügyfelek és a beszállítók  tudásának frissen tartásával. Saját szervezetre szabva érdemes kialakítani és multifunkcionális szervezeti eszközként hasznosítható a vállalkozás elavulásának megakadályozására (pl. STRT Akadémia, OFFI Akadémia, Portfolió Akadémia, BÉT e-Akadémia stb.).
 

Melyek a szervezeti akadémia funkciói a jól teljesítő szervezetben?

Munkatársak, beszállítók kellő bevonása a döntésekbe, stratégiakészítésbe - hisz a jól szervezett, aktuális és releváns kommunikáció vagy képzések e cél szolgálatába állíthatók, ezzel mégsem nő meg szükségtelenül a döntéshozatali idő;
 
Információmegosztás és nyílt kommunikáció - a szervezeti akadémián keresztül minden szükséges és elégséges infó, adat, mutató vagy célkitűzés nagyszerűen kommunikálható;
 
Vonzó jövőkép alkotása - a megelőző, stratégiai tervezési fázis vagy épp a következő időszakra elkészült stratégiai küldetés dolgozói kommunikációjához kiváló eszköz egy saját, belső, szervezeti akadémiai esemény: workshop, tréning, vezetői kerekasztal vagy konferencia.
Folyamatos tanulás, life long learning - bármilyen belső képzés megszervezhető a szervezeti akadémia segítségével, legyen szó projektkonferenciáról, év végi állománygyűlésről, szakmai továbbképzésről vagy a kötelező adatvédelmi, tűzvédelmi, ügyfélszolgálati képzésről;
 
   
A képen dr.Németh Gabriella
[jogi továbbképzés (2014), vállalati szakmai nap (2023),
projektkonferencia (2021)]
Eredmények megosztása, ismertetése - mivel a jól teljesítő szervezet koncentrál a kimagasló eredmények elérésére és mérésére a vevők szempontjából, ezek megismertetése a vezetés és a közreműködők számára bármikor megvalósítható a saját vállalati akadémia segítségével. Prezentációk, vezetői ülések,  szakértői kerekasztalok szervezésével is a jól teljesítő szervezet folyamatosan erősödik, miközben a vállalati  szakértői brand is stabilizálódik.
 
Ösztönző struktúrák - a folyamatokat és rendszereket össze kell hangolni a szervezetben ahhoz, hogy jól teljesítő működésről beszéljünk. A jó gyakorlatok kommunikációja, az új fejlesztések ismertetése, az átképzések szervezése vagy akár a stratégiai célok és víziók átültetése a szervezeti egységek működésébe egy saját képzési felületen - e-learning vagy  jelenléti, kiscsoportos vagy plenáris képzésekkel - kiválóan megvalósítható.
 

Vajon hány pillérre épüljön az Ön szervezeti akadémiája?

Mennyi idő alatt építhető fel a szervezeti akadémia, akár önálló brandként? 

Kell-e hozzá külsős megbízott, vagy a HR osztály üzemelteti? És mi a szerepe az első számú vezetőnek? 

Kell-e éves képzési terv vagy rugalmasan alakítható minden  a szervezet igényeihez?

 
 Amennyiben ez az összeállítás inspirálta Önt, hogy közösen hozzuk létre a hosszú távon is jól teljesítő szervezete számára egy saját céges akadémiát, stratégiai szemlélettel, és kíváncsi a válaszokra is, most kérjen ajánlatot.
Írjon a  szervezetiakademia[at]drnemethlaw.hu  címre.
Írja meg, hogy mielőbb szeretne egy jól teljesítő szervezetet, és ehhez
a saját céges (belső) akadémiáját létrehozni szakértőnk segítségével.
 
 * A szervezeti akadémia szervezetfejlesztési definícióját és know-how-ját Ken Blachard JTSZ (HPO - High Performing Organization) SCORES modelljét alapul véve, valódi, saját felépítésű szervezeti (vállalati) akadémián hosszú távon is kipróbált modellként ajánljuk az Ön figyelmébe. (C) Jogtulajdonos: Németh Gabriella dr.iur. PhD, LL.M, főiskolai docens (METU), tudományos főmunkatárs (SZTE).
 
Kérjen ajánlatot most, és írjon a
szervezetiakademia[at]drnemethlaw.hu
címre. Várjuk megkeresését!

 
Ez a weboldal a dr.Németh & dr.Haraszti Ügyvédi Iroda (H-1126 Budapest, Böszörményi út 13-15.) szellemi terméke. A weboldal tartalmak másolása, változatlan vagy nagymértékben azonos tartalmú szöveges és képi átvétele és felhasználása hozzájárulásunk nélkül tilos vagy díjköteles. Amennyiben tematikus oldalaink tartalmát harmadik személyek honlapján bizonyíthatóan azonos vagy hasonló formában észleljük, oldalanként 300 Euro összegű kötbért számlázunk a jogtalan felhasználónak. - (C) 2010. - www. drnemethLAW.hu Tájékoztatjuk az érdeklődőket, hogy bizonyításhoz közjegyzői internetes tartalomtanúsítást alkalmazunk, amely közokirat.

A honlapon elérhető tartalom nem minősül konkrét jogi tanácsadásnak, ajánlattételnek vagy erre történő felhívásnak. Célja, hogy az érdeklődő maga tájékozódjon a dr.Németh & dr.Haraszti Ügyvédi Iroda létezéséről, fő tevékenységeiről és szakterületeiről.
A honlap a Magyar Ügyvédi Kamara Elnökségének "Az ügyvédi honlap tartalmáról" szóló 2/2001 (IX.3.) számú állásfoglalásának figyelembe vételével is készült.

Készítette: On-Team Kft. Szoftver: SurfaceLight