Főoldal >
Szervezeti Akadémia
A saját szervezeti akadémia minden jól teljesítő cég - kkv, nagyvállalat vagy állami intézmény - kulcsa!
|
"Egy jól teljesítő szervezet mindig telibe talál!" (Ken Blanchard - Vezetés magasabb szinten. Eredményesség emberközpontú módszerekkel) A cég saját (belső) képzési központjának, azaz saját szervezeti akadémiájának a kialakítása sok-sok előnnyel jár. Ez minden jól teljesítő szervezet kulcsa. A jól teljesítő szervezetben a munkatársakat bevonják; az információt megosztják; van vonzó jövőkép; folyamatos a tanulás; ösztönző struktúrák és mérések támogatják a fejlődést.
Szakértőnk szerint a megfelelően megtervezett és működtetett saját szervezeti akadémia segítségével folyamatosan fókuszban tartható a jól teljesítő szervezet három célja: a preferált szolgáltató, a preferált munkáltató és a preferált befektetés. (vö. Ken Blanchard: Vezetés magasabb szinten. Eredményesség emberközpontú módszerekkel - Cége jól teljesít?) Mit értünk szervezeti akadémián?* A szervezeti akadémia a cég, intézmény fejlődését elősegítő saját szervezetfejlesztési és képzési szisztéma. Külső és belső érintetteknek is nyújthat fejlődési lehetőséget. Célja a szervezetfejlesztés a munkatársak, az ügyfelek és a beszállítók tudásának frissen tartásával. Saját szervezetre szabva érdemes kialakítani és multifunkcionális szervezeti eszközként hasznosítható a vállalkozás elavulásának megakadályozására (pl. STRT Akadémia, OFFI Akadémia, Portfolió Akadémia, BÉT e-Akadémia stb.).
Melyek a szervezeti akadémia funkciói a jól teljesítő szervezetben?Munkatársak, beszállítók kellő bevonása a döntésekbe, stratégiakészítésbe - hisz a jól szervezett, aktuális és releváns kommunikáció vagy képzések e cél szolgálatába állíthatók, ezzel mégsem nő meg szükségtelenül a döntéshozatali idő; Információmegosztás és nyílt kommunikáció - a szervezeti akadémián keresztül minden szükséges és elégséges infó, adat, mutató vagy célkitűzés nagyszerűen kommunikálható; Vonzó jövőkép alkotása - a megelőző, stratégiai tervezési fázis vagy épp a következő időszakra elkészült stratégiai küldetés dolgozói kommunikációjához kiváló eszköz egy saját, belső, szervezeti akadémiai esemény: workshop, tréning, vezetői kerekasztal vagy konferencia.
Folyamatos tanulás, life long learning - bármilyen belső képzés megszervezhető a szervezeti akadémia segítségével, legyen szó projektkonferenciáról, év végi állománygyűlésről, szakmai továbbképzésről vagy a kötelező adatvédelmi, tűzvédelmi, ügyfélszolgálati képzésről;
A képen dr.Németh Gabriella [jogi továbbképzés (2014), vállalati szakmai nap (2023), projektkonferencia (2021)] Eredmények megosztása, ismertetése - mivel a jól teljesítő szervezet koncentrál a kimagasló eredmények elérésére és mérésére a vevők szempontjából, ezek megismertetése a vezetés és a közreműködők számára bármikor megvalósítható a saját vállalati akadémia segítségével. Prezentációk, vezetői ülések, szakértői kerekasztalok szervezésével is a jól teljesítő szervezet folyamatosan erősödik, miközben a vállalati szakértői brand is stabilizálódik.
Ösztönző struktúrák - a folyamatokat és rendszereket össze kell hangolni a szervezetben ahhoz, hogy jól teljesítő működésről beszéljünk. A jó gyakorlatok kommunikációja, az új fejlesztések ismertetése, az átképzések szervezése vagy akár a stratégiai célok és víziók átültetése a szervezeti egységek működésébe egy saját képzési felületen - e-learning vagy jelenléti, kiscsoportos vagy plenáris képzésekkel - kiválóan megvalósítható.
Vajon hány pillérre épüljön az Ön szervezeti akadémiája?Mennyi idő alatt építhető fel a szervezeti akadémia, akár önálló brandként?
Kell-e hozzá külsős megbízott, vagy a HR osztály üzemelteti? És mi a szerepe az első számú vezetőnek? Kell-e éves képzési terv vagy rugalmasan alakítható minden a szervezet igényeihez? Amennyiben ez az összeállítás inspirálta Önt, hogy közösen hozzuk létre a hosszú távon is jól teljesítő szervezete számára egy saját céges akadémiát, stratégiai szemlélettel, és kíváncsi a válaszokra is, most kérjen ajánlatot. Írjon a szervezetiakademia[at]drnemethlaw.hu címre. Írja meg, hogy mielőbb szeretne egy jól teljesítő szervezetet, és ehhez a saját céges (belső) akadémiáját létrehozni szakértőnk segítségével. * A szervezeti akadémia szervezetfejlesztési definícióját és know-how-ját Ken Blachard JTSZ (HPO - High Performing Organization) SCORES modelljét alapul véve, valódi, saját felépítésű szervezeti (vállalati) akadémián hosszú távon is kipróbált modellként ajánljuk az Ön figyelmébe. (C) Jogtulajdonos: Németh Gabriella dr.iur. PhD, LL.M, főiskolai docens (METU), tudományos főmunkatárs (SZTE). Kérjen ajánlatot most, és írjon a szervezetiakademia[at]drnemethlaw.hu címre. Várjuk megkeresését!
|
|
|
Szakértői kompetenciánk Több évtizedes vezetői, felügyeleti, jogi tapasztalat; Stratégiai szemlélet, hosszú távú építkező attitűd; Szervezeti akadémia: tervezés, működtetés, változásmenedzsment, vállalatirányítás (Zrt. 8+ év, 140+ munkavállaló, 500+ beszállító, 20+ telephely, képzések és projektkonferenciák); Kiváló kommunikációs készség, projekt-menedzsment tapasztalat; Tudományos igényesség, komplexitás, felsőoktatási gyakorlat: rendszerezett tudás. közérthetően; Több évtizedes jogi gyakorlat, erős kockázatkezelési szemlélet.
A DR.NÉMETH GABRIELLA - DRNEMETHLAW ügyvédi iroda tevékenysége jelenleg szünetel. Jelenleg igénybe vehető szolgáltatás: üzleti és szervezeti akadémia tanácsadás és oktatás. szervezetiakademia [at]drnemethlaw.hu REFERENCIÁK
|
|